اسنپ مارکت گوشت
نوشته شده توسط : nasrin

اسنپ مارکت گوشت

اسنپ مارکت گوشت طبق این توصیه های غذایی، ما ایرانی ها باید از مقدار بیشتری میوه و سبزیجات، حبوبات کامل و محصولات لبنی کم چرب در برنامه غذاییمان استفاده کنیم.این لیست همه غذاهای مغذی که باید بخشی از رژیم غذایی شما را تشکیل دهد را در خود دارد.آنچه که برای سالم ماندن اهمیت زیادی دارد داشتن یک الگوی غذایی است که همه این موادغذایی را در کنار موادغذایی اسنپ مارکت گوشت مغذی دیگر و فعالیت جسمی در خود داشته باشد.

خرید مواد غذایی خشک

اضافه کرد: البته در مقابل نیز قیمت ۲۹ قلم کالا همچون خیار رسمی، تخم‌مرغ، جوجه یکروزه و انواع تیرآهن ۱۴، ۱۶ و ۱۸؛ افزایش بیش از یک درصد داشته‌اند که تنها ۶ قلم از آنها افزایش بیش از ۵ درصد داشته‌اند.
او تغییر فصل را عامل برخی از این افزایشها دانست و تصریح کرد: کماکان پیگیری‌ها و اقدامات لازم به منظور ثبات و حتی کاهش قیمت این کالاها در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی ما این است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های که در این حوزه انجام داده‌ایم، در اسنپ مارکت گوشت آینده شاهد نتایج این اقدامات و کاهش قیمت‌ها در بازار باشیم.

خريد انواع مواد غذايي

او افزود: شواهد نشان می‌دهد که در این بازه زمانی کالاهایی همچون رب گوجه‌فرنگی، کاغذ چاپ، گوساله و گوسفند زنده، گوشت گوسفندی و گوشت گوساله مخلوط، دو نوع روغن، مرغ زنده و گوشت مرغ، کاغذ روزنامه وارداتی، لوازم خانگی از قبیل لباسشویی و تلویزیون از کاهش محسوس قیمت برخوردار بوده‌اند.

به گفته مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، از بین ۱۰۰ قلم کالا؛ ۱۸ قلم کالا شامل برنج داخلی، برخی حبوبات، سیمان و لاستیک پژویی افزایش بین صفر تا یک درصدی داشته‌اند.

انواع مواد غذايي

این موادغذایی چندکاره، سرشار از موادمغذی ضدبیماری هستند و حسابی سیرتان می کنند و می توانید تا می توانید از آنها استفاده کنید بدون آنکه کالری اضافه ای وارد بدنتان کند و درست کردن آنها هم خیلی ساده است.
این موادغذایی اگر مرتباً خورده شوند، به شما کمک خواهند کرد که راهبردها و توصیه های غذایی که در سال از طرف وزارت بهداشت ارائه شده را برآورده کرده و موادمغذی به بدنتان برسانید که به طور معمول در رژیم غذایی کشور ما کمتر مورد استفاده اسنپ مارکت گوشت قرار می گیرد.

ميوه و سبزيجات تازه

به گزارش پایگاه خبری لقمه، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به رصد روزانه و مستمر ۱۰۰ قلم کالای پرمصرف و اساسی بیان کرد: نتایج این رصد در بیست و چهارم مهرماه امسال نشان می‌دهد در ۶ گروه کالایی از جمله کالاهای اساسی و مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، کاغذ، لوازم مصرفی خودرو، مصالح ساختمانی و ۵۳ قلم کالا نسبت به میانگین ماه گذشته روند کاهشی داشته که بیشترین کاهش قیمت به ترتیب به سیب زمینی با ۳۴.۳ درصد، اسنپ مارکت گوشت گوجه فرنگی با ۱۰.۴ درصد و موز با ۸.۶ درصد اختصاص دارد.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

فراموش نکنید که سهم های غذایی در خورد و خوراک شما اهمیت زیادی دارند، حتی درمورد غذاهای سالم. البته درخوردن سبزیجات آزادی بیشتری دارید اما در خوردن سایر موادغذایی جز آن باید سهم غذایی سالم را مد نظر قرار دهید.موادغذایی مثل آجیل بسیار مغذی هستند اما اگر بیش از حد از آن مصرف کنید وزنتان بالا خواهد رفت و این با هدفی که در ذهنتان دارید که اسنپ مارکت گوشت سلامت و کاهش وزن است، متناقض است.

[caption id="attachment_472" align="alignnone" width="225"]اسنپ مارکت گوشت اسنپ مارکت گوشت[/caption]

ماده غذایی چند کاره

ماست ساده کم چرب یا بدون چربی نسبت به سایر محصولات لبنی کلسیم بیشتری در خود دارد و حاوی میزان قابل توجهی هم از سایر موادمغذی مثل پروتئین و پتاسیم است. خیلی مواد مفید دیگر هم جز اینها در خود دارد مثل پربیوتیک ها که برای سلامت نگه داشتن توازن باکتریایی در روده بسیار مفید است. همچنین افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند، ماست را خیلی بهتر از شیر تحمل می کنند. ماست ساده که حاوی ویتامین D باشد تهیه کنید و می توانید خودتان هم کمی میوه به آن اضافه اسنپ مارکت گوشت کنید. می توانید از ماست در دستورالعمل غذاها و نان و شیرینی هم استفاده کنید.

خريد انواع نوشيدني

ماست دوست ندارید؟ شیر کم چرب هم یک ماده لبنی بسیار عالی است که هر فنجان آن فقط 83 کالری دارد و می توانید خیلی راحت از آن داخل قهوه خود استفاده کنید تا آن سه سهم لبنیات که در روز باید استفاده کنید را مصرف کنید. موادلبنی هر نوع ماده مغذی اسنپ مارکت گوشت که برای تغذیه سالم به آن نیاز دارید را در خود دارد و دقیقاً با توازنی عالی. هیچ گروه غذایی دیگری به این حد اسنپ مارکت گوشت کامل یا مقرون به صرفه نیست.

انواع نوشيدني

تخم مرغ هم جزئی از این لیست است چون بسیار مغذی، مقرون به صرفه و عالی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن است. تحقیقات نشان می دهد که اگر در وعده صبحانه خود از تخم مرغ استفاده کنید، کالری کمتری در طول روز مصرف خواهید کرد و اسنپ مارکت گوشت بدون اینکه روی سطح کلسترول بدن تانتاثیر منفی داشته باشد، وزنتان پایین خواهد آمد.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

تخم مرغ همچنین حاوی 12 ویتامین و ماده معدنی ازجمله کولین که برای رشد مغز و حافظه بسیار مفید است می باشد. از تخم مرغ می توانید در هر وعده غذایی که دوست داشتید و به هر شکلی که دوست داشتید استفاده کنید.آجیل به خاطر محتوی چربی بالای آن، آوازه چندان خوبی ندارد اما پروتئین، چربی هایی که برای قلب سالم هستند و محتوی آنتی اکسیدان اسنپ مارکت گوشت های آن، می تواند آنرا جزء این لیست 10 تایی موادغذایی برتر بیاورد.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

رمز کار در مصرف آجیل کنترل سهم غذایی است. همه آجیل ها اگر در سهم های کوچک مصرف شوند، سالم هستند و تحقیقات نیز نشان می دهد که می توانند به پایین آوردن سطح کلسترول در بدن و کاهش وزن کمک کنند. چه پسته دوست داشته باشید چه بادام یا فندق، یک سهم 30 گرمی در روز می توانید از آجیل ها استفاده کنید. می توانید از آن در سالاد، اسنپ مارکت گوشت سیریال صبحانه و غذاها استفاده کنید. به تنهایی هم تنقلات بسیار خوب و سالمی به شمار می روند.

محصولات پروتئيني

کیوی جزء مغذی ترین میوه ها و سرشار از آنتی اکسیدان هستند. یک عدد کیوی بزرگ، نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می کند و همچنین منبع بسیار خوبی از پتاسیم، فیبر به شمار می رود و کیوی جزء تنها میوه هایی است که ویتامین A و E که جزء موادغذایی کم یاب هستند را هم در خود دارد. ظاهر زیبا و طعم جالب آن علاقه همه را به خوردن جلب می کند. می توانید آن را به تنهایی استفاده کنید یا داخل سالاد و دسر بریزید. همچنین به خاطر محتوی فیبری که دارد خاصیت ضد یبوست هم اسنپ مارکت گوشت دارد.

خرید لبنیات

گنه گنه الان دیگر در اکثر سوپرمارکت ها یافت می شود و یکی از بهترین حبوبات است. این ماده یک حبوبات قدیمی است که استفاده اسنپ مارکت گوشت آن بسیار ساده است و سرشار از پروتئین (8 گرم پروتئین در هر یک فنجان پخته آن)، فیبر (5 گرم در هر فنجان) و آهن می باشد. گنه گنه همچنین محتوی مقدار قابل توجهی روی، ویتامین E و سلنیوم است که به کنترل وزنتان و پایین آوردن اسنپ مارکت گوشت احتمال بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند.

خرید تنقلات

پختن گنه گنه به اندازه برنج ساده است و می توانید آن را به تنهایی یا مخلوط با سبزیجات، آجیل یا گوشت مصرف کنید. علاوه اسنپ مارکت گوشت بر گنه گنه می توانید جو، گندم سیاه، گندم کامل، برنج وحشی و ارزش را هم امتحان کنید.

خرید مواد غذایی خشک

حبوبات واقعاً برای سلامت قلبتان مفید هستند. حبوبات هم سرشار از فیبر حل نشدنی هستند که به پایین آوردن کلسترول کمک می کند و هم حاوی فیبر حل شدنی هستند که سیرتان می کند و به کاهش چربی های اضافه تان کمک می کند. همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین کم چرب، کربوهیدرات، منیزیوم و پتاسیم می باشد. می توانید از آنها در کنار غذا، در اسنپ مارکت گوشت سوپ خورش و غیره استفاده کنید. میزان توصیه شده برای مصرف حبوبات، سه فنجان در هفته است.

خرید محصولات لبنياتي

ماهی سالمون نیز به خاطر محتوی اسیدچرب امگا 3 خود، جزء موادغذایی برتر است. تحقیقات نشان می دهد که اسیدچرب امگا3 به اسنپ مارکت گوشت حفظ سلامت قلب کمک می کند به همین خاطر است که انجمن قلب در امریکا مصرف ماهی های چربی مثل سالمون اسنپ مارکت گوشت را در هفته پیشنهاد می کند.

محصولات لبنياتي

سالمون بسیار کم کالری است (100 گرم آن چیزی در حدود 200 کالری دارد) و سرشار از پروتئین و آهن است و میزان بسیار پایینی چربی اشباع (چربی مضر) در خود دارد. ماهی سالمون را می توانید به صورت کبابی، آب پز یا پخته به همراه سس اسنپ مارکت گوشت سالسا یا سایر سس های کم چرب به همراه سبزیجات تازه مصرف کنید. اگر سالمون دوست ندارید، می توانید از سایر انواع ماهی مثل ماهی تن کنسروی استفاده کنید.

خرید کنسرو و غذای آماده

کلم بروکلی امروزه به یکی از پرطرفدارترین سبزیجات تبدیل شده چون هم خوشمزه است و هم درتمام طول سال موجود است. بروکلی منبع بسیار خوبی از ویتامین A و C، ویتامین K که استخوان ساز است و میزان قابل توجهی فیبر برای کمک به سیر کردنتان و کنترل وزنتان می باشد. برخی تصور می کنند که بتا-کاروتین (ویتامین A) فقط در سبزیجات نارنجی و زرد رنگ یافت می شود اما کلم بروکلی منبع بسیار خوبی از این ویتامین به شمار می رود. کلم بروکلی را می توانید به صورت خام، بخارپز، سرخ شده، یا کبابی استفاده کنید. می توانید آن را در کنار غذا، در سالاد و سوپ استفاده کنید.

انواع کنسرو و غذایی آماده

سیب زمینی شیرین یکی از خوشمزه ترین اعضای سبزیجات نارنجی رنگ تیره است که محتوی بسیار خوبی از ویتامین A دارد. می توانید آنرا جایگزین سیب زمینی معمولی کنید و قبل زا اینکه برای خوردن آن کره یا شکر استفاده کنید، حتماً شیرینی آن را بچشید و تا حد امکان کمتر از آنها استفاده کنید. هرچه بیشتر از موادغذایی مثل سیب زمینی که منبع خوبی از پتاسیم به شمار میروند هرچه کمتر از موادغذایی با سدیم بالا استفاده کنید، می توانید تاثیر سدیم بر فشارخون و پوکی استخوان را کاهش دهید. کدو تنبل، هویج، فلفل دلمه ای نارنجی هم سبزیجاتی تقریباً مشابه سیب زمینی شیرین هستند.

[caption id="attachment_473" align="alignnone" width="300"]خريد انواع مواد غذايي خريد انواع مواد غذايي[/caption]

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

توت ها میزان بسیار قابل توجهی از فواید غذایی را در جثه کوچک خود جمع کرده است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان، بسیار کم کالری، و سرشار از آب و فیبر برای کمک به کنترل قند خون و سیر نگه داشتنتان می باشد. مزه شیرین آن میل شما اسنپ مارکت گوشت به شیرینیجات را هم ارضاء می کند. تمشک آبی یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان است. همه توتها را اسنپ مارکت گوشت می توانید بعنوان طعم دهنده به غذاهای مختلف، از سالاد گرفته تا سیریال و ماست اضافه کنید.

خريد محصولات غذايي منجمد

مقایسه قیمت اقلام مواد غذایی پرمصرف با ماه گذشته نشان‌گر آن است که اکثر این مواد با ثبات قیمت روبه‌رو بوده‌اند. مقایسه قیمت اقلام مواد غذایی پرمصرف با ماه گذشته نشان‌گر آن است که اکثر این مواد با ثبات قیمت روبه‌رو بوده‌اند.عمده مواد غذایی اسنپ مارکت گوشت پرمصرف نسبت به ماه گذشته تفاوت قیمت چندانی نداشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به قند، شکر،روغن مایع و جامد، حبوبات،زعفران، گوشت گوسفند و گوساله اشاره کرد که تغییری در قیمت هایشان ایجاد نشده است.

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

معمولا درآستانه ‌شب یلدا قیمت برخی از اقلام خوراکی تغییر می‌کند اما تاکنون که در اواسط آذر قرار داریم قیمت‌ها از ثبات نسبیبرخوردار بوده‌ و این امیدواری وجود دارد که در فاصله باقی مانده تا شب یلدا این روند ادامه داشته باشد هر چند معمولا اسنپ مارکت گوشت درآستانه شب یلدا قیمت برخی از مواد غذایی به ویژه تنقلات افزایش می یابد.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

البته یکی از مواردی معمولا در عرصه مواد غذایی به چشم‌ آید تفاوت قیمت آنها در مغازه و محل‌های مختلف است، در این‌باره  برخی از کالاها قیمت مشخصی ندارند، به همین دلیل یک کالای مشابه در مغازه‌هایی که در یک محله قرار دارند به قیمتهای اسنپ مارکت گوشتمتفاوتی به فروش می‌رسد ولی اگر قیمت مصرف کننده روی آن حک شده باشد نباید بالاتر از آن به فروش برود.

خرید مواد غذایی پروتئینی

وی افزود: اگر مغازه‌داری سرمایه در گردش بالایی داشته باشد می‌تواند اجناس زیادی را با قیمت مناسب‌تری بخرد و در انبار اسنپ مارکت گوشت ذخیره کند و برخی اقلام را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. اما اگر سرمایه کافی نداشته باشد و به صورت روزمره یا با چک، اجناس خود را خریداری کند طبیعی است که قیمت‌هایش را کمی افزایش می‌دهد.

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

مرحله اول برنامه تدوین جدول تركیبات غذایی كشور شامل غذاهای پرمصرف است كه برای اولین بار در كشور در سال گذشته انجام شد و مرحله دوم این طرح برای غذاهای كم مصرف كشور تا اوایل سال آینده به پایان می رسد.
روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، اظهار كرد: مرحله اول این برنامه، غذاهای پرمصرف كشور را تحت پوشش قرار اسنپ مارکت گوشت داده كه به اعتقاد كارشناسان این حوزه، بیش از 80 درصد غذای مصرفی كشور را شامل می شود.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

وی ادامه داد: متخصصان برای ارائه رژیم غذایی مناسب نیاز به دانستن تركیبات مواد غذایی اعم از چربی ، پروتیین، قند و ویتامین دارند تا توصیه تغذیه ای مناسب را به مردم ارائه كنند.
اسنپ مارکت گوشت تاكنون از جدول های تركیبات غذایی كشورهای خارجی استفاده می كردیم كه این جدول هرچند مشابه مواد غذایی ایرانی بود اما تفاوت هایی با محصولات غذایی ایرانی داشت.

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

وی افزود: به طور مثال گندمی كه در ایران تولید می شود با گندمی كه در اروپا یا آمریكا كشت می شود متفاوت است و اسنپ مارکت گوشت همكاران ما در تلاش هستند تا جدول تركیبات مواد غذایی ایران اطلاعات كاملی از تركیبات مواد غذایی بومی در اختیار متخصصان و مردم قرار دهد.

خرید ترشیجات

به كاربرد این جدول اشاره كرد و گفت: توصیه های تغذیه ای به مردم و برچسب گذاری محصولات غذایی از مهمترین كاربردهای این جدول است و به همین دلیل، توصیه های تغذیه ای و برچسب گذاری غذاها با دقت بیشتری انجام می شود.
اسنپ مارکت گوشت رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی كشور اظهار داشت: با تدوین جدول تركیبات مواد غذایی ایرانی، رژیم غذایی مردم به سمت اصلاح پیش می رود و متخصصان با دقت بیشتری می توانند به اصلاح آن بپردازند.

خرید انواع ترشیجات

وی، مهمترین مزیت این جدول را توصیه های تغذیه ای صحیح اعلام كرد و گفت: ممكن است تركیبات مواد غذایی كشورهای اسنپ مارکت گوشت خارجی از نظر شیمیایی و مواد مغذی با محصولات غذایی ایرانی متفاوت باشد و در نتیجه دچار خطاهای اسنپ مارکت گوشت جزیی شویم و در مجموع، در رژیم غذایی روزانه ممكن است انحرافی بزرگ ایجاد شود.

خرید انواع کنسرو و کمپوت

اسنپ مارکت گوشت با اشاره به اینكه در مرحله دوم جدول تركیبات غذایی، مواد غذایی كه مصرف كمتری دارند یا به صورت سنتی در برخی استان ها استفاده می شود، انجام می شود، گفت: در مرحله اول حدود تركیبات 410 قلم غذاهای پرمصرف با اسنپ مارکت گوشت توزیع وسیع در كشور مشخص شد كه به نظر می رسد در مرحله دوم تعداد محصولات غذایی به یك هزار و 500 قلم برسد. همشهری آنلاین: شاید برایتان جالب باشد که بدانید بشر با وجود دارا بودن فرهنگ و آداب و رسوم مختلف باز ذائقه کمابیش مشابهی دارد.

خرید کنسرو و کمپوت

اگر شما به یک خوراکی یا نوشیدنی علاقه دارید باید بدانید که در جای دیگری از این کره خاکی میلیون‌ها انسان دیگر نیز هر روز از این خوراکی‌ها مصرف می‌کنند. حتی برخی از این خوراکی‌ها جزو مواد غذایی هستند که در متون علمی توصیه چندانی برای اسنپ مارکت گوشت مصرف مداوم آن ‌ها نمی‌شود. اما باز هم مردم از این مواد غذایی می‌خورند و بدون شک از خوردنشان نیز لذت می‌برند. در این مطلب 9 ماده غذایی پرطرفدار و پر مصرف در دنیا را عنوان می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

بدون شک شما هم از زمانی که سیب زمینی‌های خام را داخل ماهیتابه ی پر از روغن می ریزید هوس خوردن آن ‌ها را در سر می ‌پرورانید. سیب زمینی سرخ کرده در همه جای دنیا طرفداران خود را دارد. آمارها نشان می‌‌دهند که سالانه 11 میلیارد کیلو سیب زمینی برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده استفاده می‌شود. البته به جز آن مقدار سیب زمینی که در منازل برای این کار اسنپ مارکت گوشت اختصاص داده می‌شود. در نتیجه با وجود سرخ کردنی بودن این ماده غذایی و میزان بالای روغن آن هنوز هم سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوراکی‌های دلچسب و مورد علاقه مردم دنیاست.

اولين‌هاي سوپر مارکت اينترنتي

پنیر از هر نوعی که فکرش را بکنید یکی دیگر از مواد غذایی پرطرفدار و پر مصرف در سرتاسر جهان است. پنیر یکی از بهترین و مفیدترین محصولات لبنی است که برای جذب کلسیم و دیگر مواد مغذی بدن لازم است. امروزه مردم با انواع پنیرها آشنایی پیدا کرده و به مصرف آن ‌ها روی آورده‌اند. البته همیشه این توصیه وجود دارد که از انواع کم چرب آن استفاده شود و در عوض در اسنپ مارکت گوشت مصرف پنیرهای پرچرب زیاده روی نشود.

[caption id="attachment_474" align="alignnone" width="300"]خريد محصولات غذايي منجمد خريد محصولات غذايي منجمد[/caption]

اپليکيشن سفارش از سوپر مارکت اينترنتي

بعد از 125 سال از تولد نوشابه، در هر ثانیه 4000 لیتر از این نوشیدنی پرطرفدار در جهان نوشیده می‌شود. هر روز که می‌گذرد نیز انواع جدید آن به بازار می‌آید. نوشیدنی‌های انرژی‌زا و غیره جزو سوداهایی هستند که به مرور جای خود را پیدا کرده و تبدیل به نوشیدنی‌های پرطرفدار شده‌اند. تا حدود 20 سال بعد کمپانی کوکاکولا سردمدار نوشیدنی‌های بدون الکل خواهد شد و برای اسنپ مارکت گوشت همیشه خواهد ماند. اما واقعیت این است که مصرف زیاد و افراطی این قبیل نوشیدنی‌ها خیری برای سلامتی ندارد و بدن را در معرض انواع بیماری‌ها از قبیل دیابت، فشار خون بالا، پوکی استخوان و غیره قرار می‌دهند.

وبسايت اينترنتي سوپرمارکت

نسکافه یکی از مارک‌های معروف و پرمصرف قهوه فوری در سرتاسر جهان است. طبق آمارهای ارائه شده در هر ثانیه حدود 4600 فنجان قهوه در جهان نوشیده می‌شود. البته قهوه نوشیدنی خوب و مفیدی است. کاهش شکر افزوده و مصرف متعادل آن اسنپ مارکت گوشت برای بدن مفید است.





:: برچسب‌ها: خرید انواع مواد غذایی , انواع مواد غذایی , سوپرمارکت اينترنتي , خريد از سوپرمارکت اينترنتي , خريد محصولات غذايي منجمد , خرید انواع نوشيدني , خريد اينترنتي انواع تنقلات ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: